
How your data and automation could improve the employee experience
Ever thought about how your data and automation could improve the employee experience? You should! During the webinar on 21/01, we went deeper into how
Experis helpt uw organisatie doeltreffende en veilige digitale werkomgevingen implementeren en in stand houden via desktop engineering en ervaren support voor de eindgebruikers, wat van essentieel belang is voor bedrijven die in een nieuwe arbeidswereld goed willen blijven presteren.
Experis helpt uw organisatie doeltreffende en veilige digitale werkomgevingen implementeren en in stand houden via desktop engineering en ervaren support voor de eindgebruikers, wat van essentieel belang is voor bedrijven die in een nieuwe arbeidswereld goed willen blijven presteren.
Via professionele resourcing en onze Experis Academy maken we uw personeel klaar voor de digitale transformatie. We trekken talent aan en brengen geschikte kandidaten vaardigheden bij waarnaar veel vraag is en organiseren essentiële opleidingen voor functies zoals Desktop Engineering en dienstverlening aan eindgebruikers.
We bieden ongeëvenaarde support van A tot Z gedurende de volledige levenscyclus van de technologie, waaronder oplossingen voor de uitrol van nieuwe technologie, desktop engineering, servicedesks en dienstverlening ter plaatse. We bieden bijstand bij de planning, de implementatie en de opvolging van uw digitale werkplekprojecten.
We bieden ondersteuning bij de migratie, de invoering en de uitrol van nieuwe technologie voor toestellen, applicaties en platforms. Productondersteuning is beschikbaar voor elke interne of externe eindgebruiker.
Met onze ervaring met het aanmaken, integreren en industrialiseren van hoogwaardige desktopomgevingen beschikken we over alle vaardigheden waar veel vraag naar is en die nodig zijn om toekomstige markttrends in SCCM, MDT en Windows Autopilot te ondersteunen.
De eindgebruiker van uw digitale werkplek kan voor ondersteuning van zijn toestellen, applicaties, netwerk en verbindingen 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar terecht bij onze meertalige servicedesk. Die medewerkers verlenen zowel plaatselijk als extern ondersteuning via Experis leveringscentra of Experis HomeDesk. De oplossingen van Experis Service Desk zijn op ITIL gebaseerde oplossingen met één enkel aanspreekpunt, die gericht zijn op een hoogwaardige ondersteuning van eindgebruikers.
Wij vinden het juiste talent met veelgevraagde vaardigheden en knowhow om uw meest kritieke functies in te vullen.
Wij sturen digitale transformatiepraktijken via ons netwerk van consultants, experts en partners.
Wij bieden bedrijfskritieke IT-projectknowhow en helpen bij de implementatie van nieuwe oplossingen.
Wij beheren IT-resourcing, applicatieonderhoud en operaties, zodat u zich op uw kernactiviteiten kunt concentreren.
Ever thought about how your data and automation could improve the employee experience? You should! During the webinar on 21/01, we went deeper into how
Engage your personal network When you hire your first employees, you need people you trust and get along with personally. Starting with your personal
According to the ManpowerGroup Employment Barometer released today, the Covid-19 crisis will continue to take its toll on the job market, although there are some
Startups.be | Scale-Ups.eu organized two digital job fairs on October 20th and 28th to link talent to startups and scale-ups. This is a annual concept,
In de huidige snelle, onderling verbonden en steeds mondialer wordende markten is bedrijfstransformatie continu en vaak onlosmakelijk verbonden met voortdurende digitale transformatie. Digitalisering verandert de manier waarop bedrijven gegevens beheren, de manier waarop hun werknemers werken en ook de manier waarop ze diensten leveren aan hun eindgebruikers.
Registered office at 1200 Brussels, Gemeenschappenlaan/Avenue des Communautés 110
VAT number BE473.647.436
(KBO/BCE) 0473647436
ManpowerGroup (NYSE: MAN), the leading global workforce solutions company, helps organisations transform in a fast-changing world of work by sourcing, assessing, developing and managing the talent that enables them to win. We develop innovative solutions for hundreds of thousands of organisations every year, providing them with skilled talent while finding meaningful, sustainable employment for millions of people across a wide range of industries and skills. Our expert family of brands – Manpower, Experis and Talent Solutions – creates substantially more value for candidates and clients across 8 countries and territories and has done so for 70 years.
© 2024 ManpowerGroup. All Rights Reserved.