#ITSupport #Helpdesk #MS365 #ActiveDirectory
Ben jij de enthousiaste IT’er die graag collega’s helpt met hun IT-technische uitdagingen? Krijg jij energie van het oplossen van problemen en het ondersteunen van gebruikers in een dynamische werkomgeving? Dan is deze functie jou op het lijf geschreven!
Jouw verantwoordelijkheden?
Als IT Support Engineer ben jij het eerste aanspreekpunt voor collega’s met IT-vragen en technische problemen. Je zorgt voor een vlotte, klantgerichte ondersteuning zodat iedereen snel en efficiënt kan verder werken. Daarbij werk je nauw samen met een ervaren IT-team voor complexere vraagstukken.
• Registreren, opvolgen en oplossen van eerstelijnsincidenten via het ticketsysteem
• Oplossen van courante IT-problemen zoals loginissues, printerstoringen of softwarefouten
• Uitvoeren van troubleshooting op pc’s, laptops, randapparatuur en standaardsoftware
• Beheren van gebruikersaccounts en toegangsrechten (o.a. in Active Directory en Microsoft 365)
• Voorbereiden en installeren van werkposten (laptops, schermen, dockingstations, smartphones…)
• Configureren en onderhouden van standaardsoftware en IT-tools volgens de geldende procedures
• Documenteren van veelvoorkomende problemen en bijdragen aan een interne kennisdatabank
• Adviseren over verbeteringen en meedenken over optimalisaties van de digitale werkomgeving
Jouw profiel?
• Je beschikt over een bachelor diploma Informatica of gelijkwaardig door ervaring
• Je hebt kennis van gebruikers-, toegangs- en netwerkbeheer
• Je bent vertrouwd met hardware (pc’s, laptops, smartphones, tablets) en courante softwarepakketten
• Je hebt ervaring met Active Directory, MS 365, Windows Server, Citrix en Veeam
• Je bent bekend met Microsoft Admin platformen zoals Azure Entra, Intune en SharePoint
• Je communiceert vloeiend in het Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans
• Je werkt zelfstandig, denkt oplossingsgericht en neemt initiatief waar nodig
• Je bent hands-on en schuwt niet om hardwareproblemen zelf ter plaatse aan te pakken
Wat mag je verwachten?
Als IT Support Medewerker mag je rekenen op uitgebreide trainingen en opleidingen om jezelf te ontplooien op professioneel vlak. Daarnaast kan je genieten van een competitieve verloning met een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen. Tot slot kom je terecht in een no-nonsense omgeving en kan je werken in glijdende uren.
Voldoet deze functie aan jouw verwachtingen? Solliciteer dan rechtstreeks via de website of contacteer Matthias Kegels op het nummer +32 (0)4 76 35 74 35 of via [email protected].