#it #support #helpdesk
Onze partner is op zoek naar een IT Servicedesk Engineer om hun IT team te versterken. Dit gerenommeerd productiebedrijf is gelegen in de regio Gent en is actief in de voedingsindustrie. Ben je op zoek naar zo’n uitdaging? Lees dan zeker verder!
Jouw verantwoordelijkheden?
Als IT Servicedesk Engineer krijg je de verantwoordelijkheid over behandeling 1st & 2nd line support requests. Jouw takenpakket bestaat uit een aantal gevarieerde activiteiten:
• 1st & 2nd line support
• Troubleshooting van systeem-, netwerk-, hardware- en softwareproblemen
• PC & smartphone deployment
• Gebruikers aanmaken en deactiveren
• Email, O365 & user administration
• Ondersteuning bieden in IT projecten
• Rapporteren aan de service desk manager
Jouw profiel?
Als IT Servicedesk Engineer ben je in het bezit van een opleiding in IT aangevuld met een ruime werkervaring in IT support/field engineering (>5 jaar). Daarnaast heb je een sterke kennis van Windows, Android & iOS, O365, mail & user administration, etc. Verder ben je communicatief vaardig in het Nederlands en Engels. Je bent daarenboven een problemsolver met een flexibele ingesteldheid. Tot slot kan je vlot zelfstandig werken en sta je ervoor open om je af en toe te verplaatsen naar andere sites in België en Europa.
Wat mag je verwachten?
Als IT Servicedesk Engineer mag je rekenen op uitgebreide trainingen en opleidingen om jezelf te ontplooien op professioneel vlak. Daarnaast kan je genieten van een competitieve verloning met een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen. Tot slot kom je terecht in een internationale omgeving en kan je werken in glijdende uren en krijg je de mogelijkheid tot telewerken.
Voldoet deze functie aan jouw verwachtingen? Solliciteer dan rechtstreeks via de website of contacteer Matthias Kegels op het nummer +32 (0)4 76 35 74 35 of via [email protected].