#support #troubleshooting #helpdesk
Onze partner is op zoek naar een Support Medewerker om hun IT support team te versterken. Dit sterk groeiend dienstverlenend IT-bedrijf is gelegen in de regio Brugge en biedt IT oplossingen in de retailsector. Ben je op zoek naar zo’n uitdaging? Lees dan zeker verder!
Jouw verantwoordelijkheden?
Als Support Medewerker werk je nauw samen in een team van Helpdesk Supports en krijg je de verantwoordelijkheid over de 1st line support van de B2B klanten. Je beantwoordt daarbij de functionele vragen en zorgt voor de herstellingen van storingen m.b.v. de bestaande procedures en werkinstructies. Je analyseert de verzoeken en stelt de diagnose van de probleemsituatie. Diepgaandere problemen stuur je intern door naar de juiste afdeling. Tot slot zorg je voor een correcte registratie van de activiteiten.
Jouw profiel?
Als Support Medewerker ben je in het bezit van een IT gerelateerde opleiding en een algemene basiskennis informatica. Daarnaast ben je communicatief vaardig in het Nederlands, Engels en Frans. Je bent een analytische problemsolver die graag klantgericht werkt. Tot slot ben je flexibel ingesteld en ben je bereid om in een beurtenrol doorheen het weekend te werken.
Wat mag je verwachten?
Als Support Medewerker mag je rekenen op uitgebreide trainingen en opleidingen om jezelf te ontplooien op professioneel vlak. Daarnaast kan je ook genieten van een competitieve verloning met een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen. Tot slot kom je terecht in een dynamische omgeving met aandacht voor teambuildingactiviteiten en krijg je de mogelijkheid tot telewerken.
Voldoet deze functie aan jouw verwachtingen? Solliciteer dan rechtstreeks via de website of contacteer Matthias Kegels op het nummer +32 (0)4 76 35 74 35 of via [email protected].