Waarom Experis?

Experis hecht er belang aan dat alle geïnterviewde kandidaten eerlijke en constructieve feedback krijgen, zelfs al komen ze niet in aanmerking voor een openstaande vacature. Elke ontmoeting moet een leerrijke ervaring zijn, zelfs al leidt die niet tot een samenwerking.
De doelgroep waarmee wij werken groeit niet zelden door naar leidinggevende functies in de loop van zijn of haar carrière. Onze kandidaten van vandaag zijn onze klanten van morgen, en nog later in hun loopbaan worden ze misschien opnieuw onze kandidaten. Wij verliezen onze alumni nooit uit het oog.

Experis biedt zijn consultants de garantie van een goede opvolging. Vanuit die opvolging definiëren we de opleidingsnoden en het carrièrepad van elke medewerker. Experis hanteert hierbij hoge standaarden en maakt die ook meetbaar: elke maand wordt onze meerwaarde geëvalueerd door elke individuele consultant via een enquête. Die evaluatie wordt met de nodige aandacht verder opgevolgd.

Klanten erkennen deze goede opvolging als een echte differentiator voor Experis in de markt. In een conjunctuur waarin interacties om productiviteitsredenen tot een minimum worden herleid, blijven wij geloven in de kracht van intermenselijke relaties met meerwaarde.

Nominaties, prijzen en certificaten

Reeds twee jaar op rij (2015 en 2016) is Experis genomineerd als ‘Trends Gazelle’ bij de ‘grote gazellen’ in Brussel.

Experis Belgium ontving in 2015 de **** Federgon-certificatie voor zijn performantie en gestroomlijnde processen op vlak van Interim Management. Deze certificatie werd in 2016 met succes verlengd.